zondag 13 november 2011

Big, Black (komt vanzelf) & Beautiful

Druk, druk, druk... wie heeft daar nu geen last van. Is het niet van de gewone dagelijkse dingen dan is het wel met Sinterklaas in het vooruitzicht. (Gelukkig is de beste man weer veilig in ons land aangekomen).

Op de 11de van de 11de van de 11de, de dag der dwazen, werd ik vroeg uit mijn bedje gebeld. De haardenbouwer stond op de bouw. Dat was niet afgesproken en ik kon echt mijn agenda niet meer ombuigen, want druk, druk, druk. Het was juffendag en mijn beurt als klassenmoeder. Maar om zomaar de haard in te laten bouwen was ook geen optie. Arme Onno voor dag en dauw sleepte hij zich naar de bouw.

Uurtje later ging de telefoon. "Eh... Yvonne volgens mij is de haard te groot". En ja hoor echt te groot dus. In plaats van 1.60m x 1.30m was de haard 1.60m x 1.60m. Da's best een pittig verschil. En het hele haardenproces loopt al niet zo vlotjes. Na een boel heen en weer bellen en nadat ik zelf later ook nog even ben gekomen, is het toch nog goed gekomen.

Wat een wat is de haard BBB! Echt Big and Beautifull. Dat Black volgt vanzelf wel...

Maar ja wat moet ik nu toch weer met dat rare gat onder de andere openhaard..... Morgen maar weer even overleggen


Druk overleg..
B, (B) & B



Doorkijkje vanuit de keuken naar de woonkamer, naar de openhaard



beluchtingsopening
op een vreemde plek














Ondertussen zijn onze Hongaarse rietdekkers ook weer flink aan de slag. Ze dekken nu de veranda. Nu krijgt het huis zijn definitieve contouren. En ja... ook dat vinden we weer helemaal leuk en wordt het zoals we gehoopt hadden. Want dat is altijd wel even afwachten.

Wordt vervolgd....
Onze Hongaarse vrienden

De nokvorsten worden
op maat gemaakt


1 opmerking:

  1. Schitterend!! Zullen we ruilen? Jullie hebben hier al ervaring. Zonder gekheid, het wordt prachtig!

    Ina & Joop

    BeantwoordenVerwijderen