maandag 18 juli 2011

De bouwvak is begonnen

Deze week is de bouwvak begonnen.

Omdat ik vorige week bijna de hele week in bed lag met een soort zomergriepje (helaas nog steeds niet hersteld) had ik nog niets gezien van het binnenwerk/de 2e verdieping.

Onno had, toen hij teruggekomen was uit Houston, gelijk gekeken in het huis. En gelijk heeft hij. Hij heeft de hele week via deze blog, mijn berichtjes en spaarzame fotootjes (ik lag in bed) veel moeten missen. Maar gisteren heb ik ook de stap gewaagd en ben samen met Onno en de kids ook even gaan kijken. De hele fam op stap.

Doorkijkje


Best diep/hoog die
schoorsteen
Wat een ruimte!

Het is hoog en nu nog groen en blauw aan de binnenkant. Straks, als alles strak en grotendeels wit wordt, zal het waarschijnlijk nog ruimtelijker worden.

De vides zijn nog dichtgetimmerd (veiligheid) en alle dakkappellen zijn nog afgeplakt met het dakzeil. Hier worden na de bouwvak de kozijnen en ramen ingezet. Maar ik vind het nu al best 'impressive'. Het is echt een huis geworden.

Wordt vervolgd na de bouwvak...




De uitsparing voor het raam in de badkamer
en de doorkijk vanuit een van de kamers met
links de grote vide in de hal


1 opmerking: